Julianne Nygård (30), kjent under bloggnavnet «Pilotfrue» tar en pause fra bloggingen. Det skriver hun i et innlegg

AV/ foto: blogg, Pilotfrue.blogg.no

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Julianne Nygård (30), kjent under bloggnavnet «Pilotfrue» tar en pause fra bloggingen. Det skriver hun i et innlegg på sin egen Instagram.«Etter seks år som blogger tar jeg en pause fra bloggingen. Tusen takk til alle som har fulgt meg disse årene og tusen takk til dere som følger meg videre her»,

 

 

skriver hun i innlegget. Bloggeren har også åpnet seg om pausen på bloggen sin, hvor hun blant annet skriver følgende: «Det jeg skal fortelle nå er egentlig ikke så dramatisk som det høres ut som. Jeg hadde likevel aldri trodd at jeg skulle skrive disse ordene og merker at hjerteslagene

 

 

går fort, men etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å ta en pause fra bloggen».«Jepp, jeg tar en pause fra bloggingen og jeg er usikker på om jeg noen gang kommer tilbake. Time will show. Jeg har heldigvis full støtte i mitt valg fra Ulrik og ikke minst forståelse for at jeg ønsker å

 

 

Nå tar tar Julianne Nygård (30) bloggpause langt tid fremover. (foto: Pilotfrue.blogg.no)

 

 

gjøre ting litt annerledes fremover. Etter mine 6 år som blogger er jeg rett og slett bare evig takknemlig for alle som har klikket seg inn her hver eneste dag og til og med flere ganger daglig, slik at jeg har fått lov til å holde på med det jeg elsker, nemlig å skrive og dele».Til ukebladet Se og Hør

 

 

forteller bloggeren at avgjørelsen føles veldig rar. Det er mye mulig jeg kommer til å savne bloggingen, men alt er bra og jeg synes det blir gøy å fokusere på Instagram, forteller hun.«Pilotfrue» seilte opp på blogghimmelen i 2016, og trolig var det det eventyrlige «Askepott»-bryllup mellom henne og ekte-mannen Ulrik Nygård (40) som virkelig gjorde at resten av landet fikk øynene opp for bloggen og paret.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6375

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top