Spøkefullen slutter som komiker

AV    NorgeOgVerdensNytt  /  Mauriciiio  Evensen   –   Foto/   NorgeOgVerdensNytt  (NOVN)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Morten Ramm (45) med et overraskende innlegg på sin egen Instagram. I en video deler Ramm at han skal slutte helt som komiker.Til videoen skriver 45-åringen innledningsvis:«Jeg skriver for å informere dere om min beslutning om å slutte som komiker. Jeg har nøye vurdert dette valget og etter mye refleksjon og vurdering av mine karrieremål, har jeg kommet frem til at det er på tide for meg å utforske nye muligheter og utvikle meg videre, og heller drive med alt mulig annen drit». Videre skriver han: «Jeg skal fortsatt drive med humor og underholdning, for dette er noe jeg virkelig interesserer meg for, men mest for moro skyld ved siden av».For mange er Ramm kjent for å dele spøkefulle innlegg på Instagram, og det er derfor flere av følgerne i kommentarfeltet som stiller spørsmål ved om dette også er en spøk.

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6461

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top