Larvik-blogger Lene Elisabeth Tårnes (47) bruker bloggen sin som terapi på dårlige dager, som en venn når hun vil fortelle om en opplevelse

Reklame | Leneetarnes.blogg.no

AV/ foto/ Privat / Leneetarnes.blogg.no /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LARVIK-BLOGGER: Fra jeg var ung helt frem til nå så har jeg vært glad i å uttrykke meg. Jeg skrev så mye og hadde så mange dagbøker, men også ringpermer fulle av både dikt og historier. På skolen var det en ting jeg følte meg sikker på og det var å skrive stil. Der utmerket jeg meg fordi jeg alltid

 

LENES  BLOGG-INNLEGG:  Leneetarnes.blogg.no  <3 

 

hadde en mening om ting og ut ifra små stikkord formet jeg ut historier. Etter hvert som jeg ble eldre så begynte jeg å skrive sanger og tekster for venner og kjente til taler og konfirmasjons sanger. Jeg bare elsket det å se at små ord ble til setninger. I 2013 leste jeg for første gang en bloggpost og

 

tenkte at det var nettopp det jeg skulle gjort. Skrive på en blogg så jeg lagde en bloggside som bare var min og hadde mye på hjerte som jeg ville få ut. Men jeg fikk skrivesperre, jeg klarte ikke å få frem mer enn «I dag har jeg gjort det og det, og i morgen skal jeg det og det». Det var skummelt at

 

LES  flere  nyhetssaker – klikk her

 

 

andre skulle lese det jeg skrev som var personlig, så jeg  gikk tilbake til blyanten. Men jeg fortsatte å lese blogger og i november i 2019 opprettet jeg en ny blogg og fikk hjelp til å slette den andre.Jeg skrev og publiserte et lite innlegg bare for å kjenne på følelsen, og denne gangen var den god. Og

 

litt etter litt åpnet jeg meg mer og mer. Og bloggen min ble noe som virkelig står  mitt hjerte nært i dag. Jeg bruker den som terapi på dårlige dager, som en venn når jeg vil fortelle om en opplevelse og som en god plattform der jeg kan ytre mine meninger. Gjennom bloggen har jeg blitt kjent med utrolig

 

fine mennesker, jeg finner støtte i mange av dem. Har også fått kjent på den følelsen av å kunne være til hjelp når jeg har blitt kontaktet. Jeg føler meg som en i gjengen og kommer ikke til å slutte å skrive før det stopper av seg selv.

 

 

Et innlegg i samrbeid med NorgeOgVerdensNytt og Lene Elisabeth Tårnes
Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6434

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top