Siv Jensen (Frp) fikk en del av fingertuppen av da hun prøvde å lage seg middag. En fingertupp mindre, men den vokser ut igjen

Foto/ NorgeOgVerdensNytt, Oslo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Siv Jensen (Frp) er en habil hobbykokk og er kjent for sine gourmetkunster. Men under forberedelsene til det som skulle bli en grønnsakslasagne tirsdag kveld, gikk det fryktelig galt. Jeg er en liten fingertupp mindre, men den vokser forhåpentligvis ut igjen, sier Siv Jensen til Dagbladet, som først

 

 

melde saken..«Hadde tenkt til å ha Facebook-live av at jeg lager mat i påsken. Kanskje bra det ikke ble denne gangen for i går gikk fingertuppen» skrev hun på Facebook sammen med et bilde av en godt plastret finger. Jeg skulle skjære fine tynne grønnsaksskiver og brukte en mandolin. Jeg var litt

 

 

uvøren, og et lite millisekunds uoppmerksomhet førte til at en klassisk kjøkkenulykke i hjemmet. Skarpe gjenstander er farlige, sier hun og utdyper: Det resulterte i at jeg kuttet vekk den ytterste biten av fing-ertuppen. Det gjorde ganske vondt, og det ble selvfølgelig en del blod, men det går helt fint. Dette

 

 

er bare en liten bagatell sammenlignet med hva folk går gjennom om dagen.Jensen fikk stoppet blød-ningen, og meg god plast-rehjelp fra søster Nina Jensen, slapp hun også å oppsøke legevakten. Jeg snakket med dem på telefon bare, slik at vi visste at vi gjorde det riktig. Men Nina er en veldig

 

 

 

LES  OGSÅ: flere  saker om Siv-Jensen her

 

 

 

flink sykesøster, så nå er jeg plastret og bandasjert. Men det ble knekkebrød til middag i går, sier Siv Jensen og ler.Årets påske blir annerledes for mange. Det gjelder også Fremskrittspartiets partileder. Det blir hjemmepåske på meg som alle andre, men jeg har fortsatt tenkt til å lage mat. Og kanskje

 

 

noe av det blir streamet live på Facebook, sier hun.Jensen har sådd tomater, chili, squash og agurk i hagen og til tross for skaden ser hun ikke for seg at hun må jenke voldsomt på planene om å holde på i hagen denne uka. Jeg har ni andre fingre som fungerer, så dette går helt fint. Og så blir det litt jobb på meg også, i tillegg til turer i skog og mark. (Dagbladet)

 

 

 

Hadde tenkt til å ha Facebook-live av at jeg lager mat i påsken. Kanskje bra det ikke ble denne gangen for i går gikk…

Posted by Siv Jensen on Wednesday, April 8, 2020

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6453

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top