Søndag fortalte kreftsyke Christine Koht: Jeg feirer 1. Påskedag på sykehuset, og skal nå teste meg for korona for TREDJE gang!

Foto/ privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Søndag fortalte Christine Koht at hun nok en gang var på sykehuset.«Jeg feirer 1. Påskedag på sykeh-uset, og skal nå teste meg for korona for TREDJE gang!», skrev den kreftsyke komikeren

 

 

Facebook.Hun la også ved et bilde av seg selv, hvor hun bruker munnbind.Nå har det kommet en ny oppdatering om Christine Koht.I den nye oppdateringen forteller Christine Koht at også test

 

 

nummer tre var negativ, men samtidig avsløres det at hun skal tilbake til sykehuset.«JEG HAR IKKE KORONA DENNE GANGEN HELLER !! ( men skal på sykehuset i morgen, så da blir det vel

 

 

LES  OGSÅ:  flere  saker  om Christine Koth - klikk her 

 

 

 

test nr 4 ) Feirer med besøk av verdens beste mamma – i utesofaen med 3 meters avstand 😂», skriver Christine Koht.Teksten kommer sammen med en herlig video, som nok en gang viser Christine

 

 

 

Jeg feirer 1. Påskedag på sykehuset, og skal nå teste meg for korona for TREDJE gang! Egentlig skal jeg bare ta noen…

Posted by Christine Koht on Sunday, April 12, 2020

 

 

 

Kohts fantastiske humør, til tross for situasjonen hun befinner seg i: Den kreftsyke komikeren har kjemp-et en tøff kamp mot sykdommen, og de siste to årene har hun vært gjennom en intensiv behan-

 

 

dling.Behandlingen har gitt en rekke komplikasjoner og utfordringer, blant annet kronisk lungebetennel-se. Christine Koht er av den grunn i risikogruppen og må passe seg for coronaviruset.Hun har

 

 

tidligere uttalt at hun er redd for å bli rammet av viruset.«Siden jeg er i gruppen «Svake og Eldre» (er tykk, har kronisk lungeinfeksjon, luftveisplager, bronkitt, nedsatt immunforsvar, tungpustet

 

 

og i generelt veldig dårlig form) så har jeg fått den aller fineste sykehussengen NAV har», har Christine Koht tidligere skrevet til fans og følgere i forbindelse med coronasituasjonen.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6452

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top