Tidligere Frp-leder Siv Jensen kommer med ny bok:- Det var smålig av meg

AV/     NorgeOgVerdensNytt    Foto:  Mauricio  Evensen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidligere Frp-leder Siv Jensen angrer på at hun ropte «Morn’a, Jens» etter valgseieren i år 2013.Jeg skulle sagt pene ord om Jens Stoltenberg, skriver hun i sin politiske biografi «Med egne ord». I gledesrusen glemte jeg å ta høyde for at jeg ikke bare talte til vår egen

 

 

valgvake, men til hele Norge, direkte i TV-ruta i de tusen hjem.Da hun så innslaget i ettertid, fremsto det mer som et brøl, skriver Jensen. Jeg tenkte: «Herregud, Siv. Det var smålig av deg». Selvsagt burde jeg ha lagt an mer statsmannstakter.Videre skriver Jensen at hun burde ha sagt

 

 

pene ord om Stoltenberg. De ville kommet fra hjertet, de også. Han hadde vært en dyktig statsminister i åtte år, og jeg har alltid likt ham så godt.Boken kommer om lag et halvt år etter at Jensen trakk seg som partileder i Fremskrittspartiet. Da hadde hun ledet partiet i 15 år og ble første

 

 

Frp-leder som førte partiet inn i regjering, da hun tok partiet inn i den første Solberg-regjeringen i 2013.Partiet gikk ut av regjering i januar 2020, like før coronapandemien.Selvbiografien gis ut av Kagge forlag og kommer ut i butikkene 10. november.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6453

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top