Triksepappa-Kent Solheim (34) lanserer egen milkshake

Reklame | Triksepappa / TikTok / MIX

AV/    Mauricio  Evensen    Foto/    MIX/  Anders Solum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TIPS OSS   [email protected]

 

 

 

 

 

 

SANDEFJORD:  Lørdag den 18 Mars Lanserer Kent Solheim (34) sin egen milkshake for aller første gang. På sin egen TikTok-konto “Triksepappa” legger han ut det meste av triks og miks av humor og hverdagsliv. Lanseringen finner sted på Dronningensgate 11. I forbindelse med bloggtreffet har NorgeOgVerdensNytt (NOVN) sendt flere spørsmål til TikTokeren. Under kan dere se alle svarene. Dørene åpner 12.00.Om du vil sikre deg gratis Shake må du være tidlig ute. De 10 første i køen vil få en gratis milkshake.Flere tiktokere er invitert til å komme,og da er det mulig å ta bilder, lage videoer og møte noen av Tiktokerne her i landet. Vi i NorgeOgVerdensNytt kommer kanskje til å være på plass under lanseringen.

 

 

Foto: Triksepappa /TikTok

 

 

1. Vi ble tipset om at du skulle ha en eller lansering? Ja det er lansering av milkshake. Jeg lanserer min milkshake i samarbeid med MIX, Det vil bli et stor åpning med rød løper og snorklipping og masseaktiviteter på MIX i Sandefjord. Den lanseres på MiX i hele landet om noen uker, så den er eksklusiv i noen uker kun i Sandefjord.

 

 

2. Fortell litt om deg selv:  Jeg er en mann  på 34 år. Jeg har 2 egne barn, 2 stebarn og en samboer. Jeg jobber idag med både TikTok og fotballtriksing på fulltid.

 

 

3. Ka heter du på tiltok? Kor lenge har du hatt tiltok? Hvorfor startet du tiltok og ka du legger mest ut på tiltok? Korfor har du sluttet med blogg?:

 

 

Jeg heter “Triksepappa” på TikTok. Jeg startet opp med det for å motivere meg selv til å trene og gå ned i vekt. Så tok det helt av med fotball triksing videoer. Jeg sluttet med blogg da den handlet om meg som pappa til barna. Jeg vlle ikke eksponere barna på samme måte.

 

 

4. Fortell litt om din interesse for fotball, når og hvor lenge du har jobbet med fotball? Er det mange som er interessert i fotball i familien ?:

 

 

Jeg er veldig interessert i fotball da, og det er store deler av livet mitt. Jeg har jobbet med dette i hele 2 år nå. Ikke så mange i familien som er interessert annet enn at de følger med på hva jeg gjør da.

 

 

5. Hvordan ble en lansering av milkshake til? Hvordan ble samarbeidet mellom deg og MIX til? Når og hvor er lanseringen? Hvor bor du? Milkshaken er for alle? Blogger du fortsatt? Har du pratet med andre medier om lanseringen? Inneholder milkshaken noen spesielle ingredienser?

 

 

Samarbeidet med MiX ble til etter at jeg laget en del videoer derfra. Så ble vi enige om å kjøre på. Lanseringen blir er i byen Sandefjord, på MIX Stanghjørnet kl 12.00 den 18 mars. Jeg blogger ikke lenger. Nå er det kun TikTok! Jeg bor i Sandefjord. Andre medier er ikke kontaktet, vi bruker sosiale medier til å promotere. Ingrediensene i milkshaken er hemmelige, og det skal folk gjette seg frem til.

 

 

6. Kommer det mange kjente tiktokere eller andre kjente fjes på lanseringen?:  Ja.

 

 

7. Kor mange følgere har du på tiktok?:  Jeg har 118000 følgere!

 

 

8. Ka e det du legger mest ut på tiktok?:  Det er humor og hverdagsliv

 

 

9. Utenom å stå i disken, kommer du til å gjøre noe spes på lanseringen alene eller med noen?:  Det blir også trikseshow, videoer med følgerne og bilder.

 

 

10. Kommer familien til å være på lanseringen? har du sponsor?  Ja de kommer også innom

 

 

11. Ka tenker din famiie om at du jobber med TikTok og fotballtriksing?:  De liker at jeg har lykkes

 

 

12. Tror du barna dine i fremtiden vil gjøre drive med TikTok og fotballtriksing?:  Det må de velge selv

 

 

 

 13. Har du evt budskap til de der ute som evt kunne tenkt seg å drive med TikTok og/eller fotballtriksing:  Det viktigste er jo å gjøre det man liker selv

 

 

14. Du vil drive med tiktok og triksing resten av livet?:  Ikke resten av livet, men snålende kroppen og helsen tillater det.

 

 

Foto: Anders Solum

 

 

Verdensmester i Triksing, Anders Solum er en av de som kommer til Lansering av Triksepappa Milkshakes. Han kommer fra klokka 11.30 og folk kan se hans trikseshow og det vil muligens bli mulighet for litt 1v1 mot han utover dagen, står i det arrangementet på facebook. Flere andre kjente tiktokere har meldt sin ankomst.

 

 

LES OGSÅ: Blogger Kari Engesvik:- Våren er ei fin tid for et bloggtreff

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6453

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top