- Følg Norge-Og-Verdens-Nytt på facebook-siden – Få flere lesere her og her
Torsdag forrige uke hadde Vipps problemer med overføringstjenesten problemer. Brukerne ble overrasket.Brukere opplevde at penger var blitt trukket dobbelt. Kommunikasjonssjef i Vipps bekrefter pengene ikke var borte, men det var opptatt en teknisk feil. Men nå er det problemer for appen. Det bekrefter Vipps til Dinside.no..Dessverre har det vært noen utfordringer med bankenes infrastruktur som har ført til problemer med noen overføringer, opplyser pressekontakt i Vipps, Caroline Lunde, til DinSide.Pengene er ikke borte, og problemet ligger ikke ligger hos oss, sier hun. Hu råder folk til å ta kontakt med banken.Det er hos TietoEvry at problemet ligger. Vi har en forsinkelse i et oppgjør for en pulje straksbetalinger som ble gjennomført i går ettermiddag.Dette gjelder betalinger som ble gjennomført mellom ca 13:30 og 15:30 i går, bekrefter Geir Remman, pressekontakt i TietoEvry til Dinside.Han beklager forsinkelsene.