For tredje gang må statsminister Mette Frederiksen utsette bryllupet med filmfotografen Bo Tengberg

AV/ foto: privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For tredje gang må Danmarks statsminister Mette Frederiksen utsette bryllupet med filmfotografen Bo Tengberg.Det skal nemlig være EU-toppmøte i Brussel samme dag som bryllupet

 

 

var planlagt, skriver statsministeren på Facebook.Hun skriver også at det åpenbart ikke er lett å få en bryllupsdag nå som det er flere møter og reiser som tar mye av tiden. Jeg gleder

 

 

Jeg glæder mig så meget til at blive gift med den her fantastiske mand. Men helt let skal det åbenbart ikke være, og nu…

Posted by Mette Frederiksen on Thursday, June 25, 2020

 

 

meg til å si ja til Bo.Deriblant skriver hun den samme beskjeden på Instagram: Jeg gleder meg så mye til å gifte meg med denne fantastiske mannen. Men tydeligvis skulle det ikke være

 

 

noe bryllup, og nå har et møte i Brussel som jeg har nettopp blitt innkalt, samme dag da vi hadde planlagt bryllup, skriver hun på Instagram.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6444

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top