Mine tanker om livet

LESERINNLEGG /   Torill  Erdal   /  Foto/    Mauricio  Evensen  /  privat

 

 

 

 

 

 

  •  Følg  Norge-Og-Verdens-Nytt  på  facebook   –  Få flere lesere  her  og  her

 

 

 

 

 

 

Mine tanker om livet: Livsvandringen. 💥Midt i livets skygger kan solen bryte gjennom 💥 Du står der , midt i livet . Du spør deg selv , hvorfor befinner jeg meg i skyggen av det gode livet gir når jeg egentlig kan la solen varme meg og gi meg lyset jeg trenger ? Du står lenge og tenker på dette spørsmålet fordi du føler deg fastlåst i situasjonen i ditt liv som gjør at du ikke når lyset

 

 

TIPS OSS:  [email protected]   –  eller  på  facebook-siden 

 

 

og solen . Skyggen er stedet som du føler at ingen ser dine feil og mangler og skyggen er stedet du føler deg trygg på tross av at der i skyggen så får du ingen glede og du får ikke lyset du trenger for å kjenne livet boble i årene . Husk at alle planter trenger lys for å vokse og spire og trives. Slik er det også med oss mennesker . Noen ganger i livet så kan mennesker overleve en stund på

 

 

livets skyggeside, men over tid så trenger mennesker lys om livet skal være godt å leve og noen ganger trenger mennesker hjelp til å se lyset igjen i livet om livet har blitt for tøft og vanskelig . Spørsmålet er om hjelpen kommer i rett tid eller om personen som sliter selv har krefter og mot til å komme frem i lyset og klare å legge frem alt som lenge har vært så skjult der i livets skyggeside.For

 

 

LES  OGSÅ:  Å være ufør er å være en annenrangs borger

 

 

en stund har skyggen vært der som et skjold og skyggen føles trygg for den som sliter, men samtidig gir skyggen ikke energi eller lys som er nødvendig for at livet kan være godt å leve. Kanskje dagen i dag er rette dagen for å la solen igjen skinne på ditt liv? For noen år siden skrev jeg en tekst som heter * Bølgene bruser * Her (Torills kanal)  kan du høre denne sangen som jeg synes passer til dette jeg her skriver om livets skygger og solen.

 

 

 

 

Skrevet av:   Torill Erdal

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6437

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top