Per Sandberg (59) og Bahareh Letnes (29) ønsker seg både egne barn og fosterbarn i fremtiden

AV/ Foto/ Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ØNSKER SEG FOSTERBARN: Nylig kjøpte Per Sandberg (59) og Bahareh Letnes (29) bolig sammen. På nyåret ønsker sistnevnte å søke om å bli fostermor. Det har alltid vært drømmen min å kjøpe mitt eget hus, og nå har jeg endelig klart det – sammen med Per, sa Letnes til Dagbladet under «Skal vi danse»-finalen lørdag.

 

Det føles godt, la hun til.Det var i begynnelsen av november at det ble kjent at Letnes og kjæresten Per Sandberg (59) hadde kjøpt seg hus. Dette er den første boligen paret har kjøpt sammen, og nå er de i full gang med flyttingen til Halden, der deres nye hjem ligger. Når ting roer seg på nyåret, har Letnes nye drømmer hun

 

LES: Søk saker om Letnes og Sandberg – Google  og facebook

 

ønsker å realisere. Da vil hun stifte familie. Jeg har lyst til å bli fostermor. Jeg synes at det å bli fostermor er en enda viktigere jobb i dette samfunnet enn å føde barn selv. For det er så mange barn som trenger et rom, et sted å bo, en mor, sier hun. 29-åringen understreker at hun selv har erfart hvor viktig hennes fosterfamilie

 

har vært. Da hun først kom til Norge, ble hun plassert hos en fosterfamilie i Skogn i Levanger. For meg er det en viktig jobb. Så det er min neste drøm, og jeg skal søke om å få bli fostermor neste år. Til tross for at drømmen nå er å hjelpe et barn som trenger det, har Letnes også lyst på «egne» barn.I sommer, da det ble kjent at

 

LES: Kommenter denne saken her

 

duoen var på husjakt, kunne nemlig Letnes røpe over for Dagbladet at hun og kjæresten ønsker seg barn sammen.Dette har hun ikke lagt fra seg. Først vil jeg bli fostermor, for det er så mange barn som trenger hjelp. Så vil vi ha egne barn sammen senere, forteller hun til Dagbladet.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top